2015. december 12., szombat

egy elveszett levél


2015.09.30.

Az elmúlt hetekben egyre többször láttalak, de a levelemnek még sincs semmi eget rengető célja, csupán nem bírom tovább magamba tartani azt, amit érzek!!
Barátom van. Már több, mint egy éve együtt vagyok vele, mármint ha lehet ezt úgy nevezni, hiszen együtt mégsem vagyunk olyan sokszor... igen távkapcsolat.
Kezdetben szerelmes voltam, - mint ugye mindenki a legelején. Sőt azt hiszem, hogy négy hónappal ezelőttig én voltam az, aki jobban szerette a másikat -, mert azután volt egy nagy fordulat, történt valami, ami miatt az érzelmeim elkezdtek eltűnni és mostanra már sehol sem találom őket.
Valami olyasmi történt, amit sokáig nem is tudtam felfogni, mert nem gondoltam volna azt, hogy velem is megtörténhet ilyesmi...



Nincsenek megjegyzések:

Keresés ebben a blogban