2015. szeptember 7., hétfő

Dimenziók

A hűséges eb


A nevem ember, röviden eb.  A gazdám hűséges társa vagyok. A gazdám elképesztően erős, hatalmas. Finom puha bundában él, emiatt sokszor irigykedem én is, mert amikor hideg van én majd megfagyok. Rajtam nincs szőr, az én testem teljesen csupasz. Csak a nyakamban van egy karika, amire a gazdám reggelente pórázt szokott akasztani, hogy elvigyen sétálni.
A gazdámnak hatalmas fülei vannak, amivel minden pisszenésemre felfigyel.
Amióta megszülettem mindig mellettem volt. Az én gazdám... a legjobb barátom. Rajta kívül nincs senkim.

Egy különös világban élek, a dominánsakat állatoknak hívják, minket a hűséges ebeket, pedig embereknek.
Én is egy eb vagyok.
Azt mondják, hogy az állatok leghűségesebb társaik a ebek. Ezért élhetünk a házaikban.
Mi ebek teljesen némák vagyunk, nem tudunk úgy beszélni mint a gazdám, sőt látni is csak furcsa színekben látjuk a világot. Nem úgy mint ők, fekete fehérben...
Amikor kisebb koromban sétálni vitt mindig egy különös történetet mesélt, egy világról, ahonnan ő is jött.
Ott az ebek voltak a dominánsak és az állatok a hűséges társak.


Nincsenek megjegyzések:

Keresés ebben a blogban