2019. szeptember 5., csütörtök

Csók, ölelés

Az oldaladon nem létezik az idő múlása, 
minden pillanatot tökéletesen kiélvezhetek:
A köszöntő öleléseket, és az újracsókolhatlak
szájra puszikat.
Az együtt hazasétálásokat, 
bár még egyenlőre nem a mi otthonunkban érkezünk,
kéz a kézben tesszük meg az odavezető perceket,
órákat, napokat, hónapokat, éveket.
Élvezem a veled töltött perceimet, 
a hangodat, tudod én annyira szeretem a nevetésedet,
olyan egyedi, olya édes.
Élvezem, a közös programokat, az égből kapott randikat,
- tényleg, holnap elmehetnénk a cukrászdába) - 
azt hogy melletted sosem unatkozom, 
hogy közös az érdeklődésünk, 
hasonló az élképzelésünk.
Szeretem, hogy melletted, úgy érzem tartok valahová,
s nem csak élek a bizonytalannak.
Szeretem, hogy melletted megélhetem a szerelmet,
hogy kiteljesedhetek, hogy büszke és kitartó nő lehetek,
hogy megbízol bennem, s én is megtudok benned.
Mondtam már, hogy milyen jó melletted elaludni, 
s reggel arra ébredni, hogy nem egyedül fekszem az ágyamban?
Hogy mennyire szeretem, amikor belepuszilsz a nyakamba? 
Élvezem a veled eltöltött, szenvedélyes pillanatainkat.
A screabble partikat!
Még a búcsúnk is tökéletes: egy csók, egy ölelés.
Csók, ölelés, ölelés. 

Szóval most már kimondhatom: hogy én mennyire 
nagyon, s igazán szeretlek!





Nincsenek megjegyzések:

Keresés ebben a blogban