2017. március 25., szombat

Bakancslista: Tavasz


Sziasztok! Hogy vagytok?
Lassan, de biztosan közeleg a tavasz, legalábbis, amennyire azt, az időjárás engedi😉.
Végigfutva a téli bakancslistát, némileg megnyugodtam. Hiszen elsősorban végre lezárhatjuk a téli időszakot, személy szerint nem ez volt a legragyogóbb telem😩.
Másodsorban pedig teljesítettem mind a három pontot, ha nem is tökéletesen - de mégis mi az, ami tényleg tökéletes?
Hiszen befejeztem a Közelgő végzetek című regényemet és sikerült is elküldenem időben, az Aranymosás című pályázatra - bár nem jutottam át az előszűrőn, de az élmény megvolt😏, s további terveim vannak még a regénnyel, szóval elkeseredettségnek nincs helye!
Elővettem egy régi regényötletemet is, s ha nem most tévedtél ide akkor már biztosan szembetalálkoztál vele: "Hiányérzet"-el.
S végezetül korozni is voltunk.⛄


Na, de akkor mutatom a tavaszi bakancslistámat!



Rájönni, hogy nincs rosszabb, mint fejest ugrani az ismeretlenbe - avagy, hogy ne kezdjek bele regénybe teljes
forgatókönyv nélkül.📚💻
Mert talán ez a legnagyobb bajom nekem, hogy állandóan úgy kezdek bele az írásba,hogy fogalmam sincs, hogy mi lesz a tetőpont és mi a vége. Így kezdtem el írni még anno a közelgő végzeteket is - és ezért nem lett belőle semmi - még körülbelül két éve. S így kezdtem/folytattam a Hiányérzetet is. De ezt a hóbotomat amit csak tudom be szeretném fejezni, s végre tényleg belevágni úgy egy történetben, - jelen esetben a Hiányérzetbe - hogy tudom, mi fog benne történni! ✌




colorcom 
Nem tudom, hogy hányan találkoztatok már ezzel a névvel, én először talán instagramon találtam szembe magamat ezzel a szóval, ami nem mellesleg egy könyvkiadót takart. De nem is akármilyent! 
Egy olyan könyvkiadóról beszélünk, akik ingyen kiadják a műveinket és még pénzt is kapunk érte. Oké, talán túlságosan is röviden fogalmaztam meg, de végül is ez a lényege. A kiadó lehetőséget kínál,  azoknak a kezdő íróknak, akiknek még a mai napig ott lapul a íróasztalfiókban, vagy a számítógépen egy Word dokumentumban egy kiadásra váró kézirat.
S igen nagyban gondolkodom, azon, hogy kiadassam e az első verseskötetemet.De ugye ott van a könyvbemutató, ami nélkül nem igazán lehet sikeresen népszerűsíteni egy kötetet, s én szerencsétlenségemre, rettegek az ilyen helyzetektől. Tudjátok amikor ott vagy egyedül, s rengetek idegen vesz titeket körül, s arra várnak, hogy megszólalj...  - igen tudom, egy kicsit antiszoc vagyok 😓. S pont ezért gondoltam arra, hogyha kitűzöm egy célnak, akkor előbb vagy utóbb - nagy valószínűséggel , inkább utóbb - meg fogom csinálni!
-Nektek, mi a véleményetek erről? Szívesen olvasnátok verseimet egy verseskötetből?




Elkezdeni futni!
Nincs rá nagy esély, de mindenképp kitűztem, hogy idén futni akarok. Csak vannak ugye befolyásoló tényezők:
  1. Alergia
  2. Alergia
  3. Alergia 😆




Könyvmoly
Mivel az elmúlt pár hónapban egyre kevesebbet és ritkábban olvasok, épp itt az ideje újra belefogni. És mi lenne jobb inspiráció erre mint:
  1. Lassan megjelenik Leiner Laura legújabb kötete (Bexi)
  2. Egyre több könyv gyűlik össze az íróasztalomon
  3. S célkitűzés, hogy egyre több kortárs költőt ismerjek meg 😁



Jó barátnő lenni
Az utolsó pont egy magánéleti célkitűzés, ugyanis, mint ahogyan azt a cím is mutatja: jobb barátnő akarok lenni. Egy olyan barátnő, akit megérdemel a párom!💓






Nos, ez lenne az én tavaszi bakancslistám.
Ha van kedved írd meg a sajátodat, a bejegyzés alatt😉
Puszil: Anna

Nincsenek megjegyzések:

Keresés ebben a blogban