2015. január 15., csütörtök

Töredékek: január

Sziasztok. Tudom, hogy az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam a blogomat, de ez csak azért történt, mert egyáltalán nem volt ihletem...
Csupán néhány töredékre futotta:


Légüres tér, melyett lassan
megtölt a víz.
A fejem fölött lassan
csepeg le a víz.
Mint az óra mutatója,
Kattogva csepeg le a víz.
 
*
 
Egy hatalmas terem, melynek falai üveg,
Egy hatalmas terem, melyben csak én vagyok bent.
Egyedül az egyik sarkában, körülöttem madarak.
 
*
Nyílhegy lóg ki a fa törzséből,
A hegye fénylik a vértől.
 
*
Egy felleg borította el a csillagos eget.
Mert nem oly rég besötétedett.
Az éj felhőkkel telve,
S egy sötét temető előttem.
 
*
 
Mint a gitár párban, a sarokba állítva.
A fehér mamusz az ágy lábánál.
 
 





2015. 01.
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Keresés ebben a blogban