2017. december 12., kedd

Kortárs



Belányi József - Jártam a Holdon


A Belányi kötet és az életem tavaly ilyentájt forrt össze, szerintem végzetesen, akkoriban kezdtem el járni arra a tanfolyamra, amit éppen  most (ma) zárul le. De beszéljünk csak egy kicsit a kötetről! A mai napig nem sok olyan kortárs magyar költővel találom szemben magamat, akiknek a stílusa valóban megfog és magával ragad. Nos, Belányi volt az első ilyen magávalragadós számomra úgynevezett beszédes stílusú költő. S az év folyamán úgy érzem reménytelenül is beszőtte magát a stílusával a szívembe. Egyszerűen imádom a verseit, a slam-eit. Az ő hatására kezdtem el a továbbiakban komolyabb hangsúlyt fektetni arra, hogy belevágjak a saját verseskötetem összeállításába. Hogy keressek végre egy számomra tökéletes kiadót, Na, meg többek között az ő érdeme lesz az is, amikor egyszer majd én is a színpadon állok abban a három percben: én, a gondolataim na meg a kíváncsiskodó tekintetek... zárójel bezár!😅
Szóval mindössze csak annyit akartam mondani, hogy a Belányi kötet számomra rendkívül inspirálóak, & nagyon remélem, hogy neked is az lesz, tehát tessék belevágni! 

De, hogy ne csak az én ömlengésem legyen a támpont a kötet elolvasására, hoztam neked, egy kis betekintést, illetve érdekességet is a Belányi kötetről! 😀

Néhány olyan sor, ami engem megfogott az olvasás során. Címeket nem fogok írni hozzájuk,hogy ezzel le ne lőjem az olvasás élményét! 😙

Maslow meg a kibaszott piramisa miatt van ez az egész!
Még a keresztnevét sem tudom, de utálom a fickót.
Majd rákeresek a neten, hogy hol van eltemetve,
és köpök egyet a sírjára.
Ha a latyak vagy te, az eső az érzés, a jövő meg én leszek,
Legyél az őrzőm, elég, ha látom, legyél a temetőm.
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld,

Ha magamra tudtam kapni a feketét érzekésed előtt,
akkor könnyebb volt a szemedbe nézni.

15 ok, amiért úgy gondolom, hogy folyó vagyok

Kommersz arcom van.
6 ok, amiért el fogod olvasni ezt a Belányi kötetet: 😉


  1. Mert beleszeretsz a stílusába.
  2. Mert különleges a humora.
  3. Magával ragad.
  4. Igaz, hogy könnyű olvasmány, de van mondanivalója is.
  5. Mert megmosolyogtat.
  6. Mert akkor te is Járhatsz a Holdon. 


A.


Nincsenek megjegyzések:

Keresés ebben a blogban